onsdag 10 september 2008

Jag är utbytt!

Jag har blivit utbytt! Min man är förälskad, i en annan!!!!!!!!!! Om jag tänker tillbaka skulle jag ju förstått, jag har ju faktiskt anat. Han såg henne på nätet, sen var han såld. Sen dess har han inte slutat prata om henne, han har till och med en bild på henne i datorn. -Är hon inte vacker? Frågade han mig häromdagen. -Nej, kunde jag bara ärligt svara. För det tyckte jag ju faktiskt inte!
Hon ska komma hit till oss och troligtvis stanna ett tag, för alltid påstår min man. Jag känner mig lite osäker, möjligtvis i garaget i så fall. Helst inte där heller för vi har ju massa saker vi behöver ha platsen för. Han kanske kan hyra något till henne. Sen tycker han att vi kan umgås på somrarna, hela familjen. Jag känner mig lite osäker på det med om jag ska vara helt ärlig, men kanske lite för familjesammanhållningen i så fall. Jag lånade en bild på henne. Vad tycker ni? Är hon vacker?


Inga kommentarer: