tisdag 3 mars 2009

Ljuvliga Green Gate

Leveransen med Green Gate har kommit till butiken, ååh det är så ljuvligt att packa upp dessa varor! Man blir så glad! Titta och njut:


Kakburkarna är ju såå söta!


Visst är det somrigt!

Green Gateskåpet

Nu har jag även tagit in det beige sortimentet.

Känner ni att man kan ana våren lite? Nu är det dags att samla kraft inför vår och sommar. Med en gårdsbutik är det jobb som gäller hela sommaren. Visserligen har jag inte öppet hela dagar men åka på semester är det inte tal om. Så därför tar jag nu ledigt ett par veckor, det ska bli så skönt!

Hasta la vista, Adios, By by, Adjö!

Ha det gott så "ses" vi om ett par veckor!

5 kommentarer:

Katarina sa...

Åh, vad mycket fint du visar. Och vilken lycka att få ha en egen butik, det är nog en dröm för många och för mig med. Jag har dock 5 små inredningsbutiker väldigt nära där jag bor (trots att jag bor på landet) så det är väl kanske inte läge för mig att öppna en sjätte.... Hoppas du får en mysig helg!
Kram Katarina

Martina Andersson sa...

Hej min underbara vän! Hoppas att allt är bra med dig och att du får en underbar helg med en massa kärlek från familjen!
Hoppas att våren snart kommer till oss! Jag längtar verkligen dit! Jag mår bra här och ska av njuta helgen med bara familjen! Nästa helg så ska jag till Stockholm för att få lite egen tid med min mamma och syster! Ska kolla på finalen av melodifestivalen i Globen! Och bara njuta får bara hoppas att vädret blir lite bättre! Var nu rädd om dig och tack för att du finns min vän Kram Tina

Vita små hjärtan sa...

Oj så mycket ögongodis!!! Kram

Martina Andersson sa...

Hej min vän!

Hoppas att eran helg varit skön och att ni har fått njuta av att vara lite lediga? Det är så skönt att ha dig och se hur du inspirera i din butik ! Är till stor hjälp för mig och mitt kommande !
Brukar kika in hos dig och njuta av din fantastiska blogg ! Jag är så glad över att du har den så att jag kan komma hit och inspireras!
Det finns så många andra bloggar också som man verkligen uppskattar och din är verkligen en av dom!
Hoppas att din vecka kommer att bli bra och var rädd om dig min vän Kram Tina

Ingrid sa...

Vad mycket fint, jag har lite av deras beiga sortiment. Superfina bilder.

~Livet i byn