torsdag 30 september 2010

De nominerade är.......................

Peak Performance, Audio video och..............................Små Ting!!! Nomineringen till Årets butik i Halmstad kommun är det jag menar. Lilla jag blev alltså nominerad, inte jag personligen men nästan, min butik. Shit (får man säga så?) det känns stort. Dessa 4 år som jag jobbat upp butiken har inte gått obemärkt förbi. Så nu blir det gala i Tylösand den 5 november, fram och damma av galastassen...... den som jag inte har. Hm, någon som har en galaklänning hängande? Det snurrar rejält i huvudet nu, jag kommer nog att vara aningen förvirrad fram till den 5 november, så ser ni någon yra runt i butiken så vet ni varför.


Kram

3 kommentarer:

Jennifer sa...

Jag håller på dig! Ni har en helt fantastiskt butik! Är alltid lika glad när jag kommer iväg på ett besök till er! Kram Jennifer

Anna sa...

Så helt FANTASTISKT roligt för dig!!
Kram Anna, Annas idéer

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej Katarina...
Grattis Grattis jätte kul att du blev nominerad!!!!!
Ska bli jätte skoj & se din butik i morgon...Har 2 vovvar som ligger & väntar på mig.Men ska packa alla kläder som skall med o morgon
Kramisar
Sus
SussiLi