fredag 8 april 2011

Våren och sommarens Calou-tofflor

har kommit!



Bättre sommarsko har jag faktiskt aldrig haft. Inte snyggare heller! Jag har de senaste åren börjat få problem med min lilla knöl på foten, den gör sabla (ursäkta) ont ibland. Fel skor är rena döden. Men med mina Calou-tofflor kan jag lätt strutta runt hela dan utan värk. I år har Carina tagit fram en modell för er med lite smalare fötter som efterlyst det, (det är den svarta tofflan) Den vita favoriten längst fram har i år blivit matt i stället för blank, jättefin! Prickigt, beige, enkelt, romantiskt, vitt, rosa, det finns en modell till alla.


Kram på er och njut av att våren är på G!


6 kommentarer:

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej Katarina
Kikar in & önksar en mysig helg
Kramisar
Sus

Martina Andersson sa...

Önskar dig en underbar Tisdag Kram Tina <3

Anette sa...

Kul att du titta in till mej ,så hitta jag till dej .
Fin blogg o vilka häftiga skor har kollat in dom lite förut .
Kanske nått att pröva ,jag med mina ömma fötter :)
Kram Anette

Unknown sa...

Grattis till din nyöppnade butik, önskar dej lycka till.
Jag har bara hunnit se mej runt på din blogg, du har så mycket vackert...ska även besöka webbutiken.

Vist är broscherna fina, tycker så om dem, fast det fattas stenar på en del.

Kram Maggan
http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Hej!

Tack för din "titt" på min blogg.

Textsnittet du har på din sida har
jag klurat på hur jag skulle få in på min blogg. Jag lyckades inte och gav upp!

Super mysig blogg du har! Jag kommer tillbaka.

Hälsningar Sanna

Martina Andersson sa...

Hej vännen =) Vilka underbara bilder hoppas att din helg varit bra och hoppas att du får en underbar fortsättningen på denna soliga måndag Kram Tina