tisdag 7 juni 2011

Helt enkelt...

bara UNDERBART!
Vilket otroligt sommarväder vi fick!
Mitt "lilla" syrénträd är min trädgårds stolthet. Det blommar ett par veckor efter mina vanliga syrénbuskar så man får en liten förlängning av njutning av dessa underbara blommor! Jag önskar att man kunde bifoga doften till er alla. Varje gång man går förbi så drar man in ett par extra djupa andetag och låter ens sinnen njuta för fulla drag!
HÄRLIGT!






Vill även visa er några fina klockor från danska Chic Antique som kommit in i butiken:




Visst är den fin! Den har även ringfunktion.






Även fina halsbandsklockor från Chic Antique har kommit som man får både en vit och en svart halsrem med.


Ha det så gott och ta hand om er!


3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vilket fint syrenträd- kan riktigt känna doften....Härlig tid vi har nu med alla underbara dofter och vackert att titta på! Kram Johanna

Kristi sa...

Underbar butik och blogg du har.
Mvh
Kristi

maria sa...

Hej fina du!
Jag vill bara titta in här och önska en fortsatt trevlig kväll och att du får en härlig vecka att se framimot..
Tack också för en underbar webbshop och en fantastisk blogg..
Älskar verkligen dessa saker som säljs hos er..

Ha lakt upp ett tips om er webbshop på min blogg och visat lite bilder på vad ni säljer plus en länk till er underbara sida :)

Besök gärna min blogg som heter blogg.amelia.se/mariasblogg

Stor kram //Maria