onsdag 29 oktober 2008

Ny leverantör


Idag fick jag leverans från en ny leverantör från Danmark, Ludvig & Co.
Mysiga saker, kanske får något flytta hem till mig...


Lykta, kan man ha för många?


Den här glascylindern tycker jag om! (Märkligt, med tanke på att det är jag som enhälligt bestämmer över inköpen här.)
Mönstret som går som en krans runt blir pricken över i:et
Ett jättefint silverfat som passar utmärkt till kommer inom kort.




De här berlockerna är några av mina favoriter

Helt plötsligt blir det inte bara ett ljus,

det blir ett stileben.



Må så gott!

1 kommentar:

vitadrömmarochbusigaungar sa...

Vilken fin blogg och vilken fin butik du har!!

Hittade ett fint kort där som jag tog mig friheten att kopiera och la till min blogg.(Angav natruligtvis källan :-) )

Må så gott!
Kramar.Therese
http://familjelivet.wordpress.com