tisdag 24 januari 2012

Äntligen....

hittade jag MIN soffa! Jag har letat och letat och aldrig varit nöjd med vare sig färg, form eller pris heller för den delen :) Det blev randigt, både gubben och jag var rörande överrens när vi hittade den i butiken. Jag var visserligen lite nervös innan vi fick hem dem, randigt..... vad har jag nu ställt till med???? Men jag är väldigt nöjd! Jag bara önskar att mina 3 barn (varav 2 st tonåringar) inte hade gillat dem lika mycket. Läxläsning, datorer (läxor görs på datorer numera) skolböcker, skolväskor är numer en inredningsdetalj i MINA nya soffor. Vem i hela friden har sagt att man ska SITTA i dem??? Klaffbordet placerades i bekvämt avstånd för att INGET får förtäras i soffan, då menar jag inget, inte ens ett tuggumi! Jag är inte så poppis just nu, en riktig gnällhög :)


Mer nytt som kommer in snart är Maileg, sååå mycket mysigt har kommit! Kika gärna in i shopen och inspireras: www.smating.se

Må så gott!

4 kommentarer:

Ida sa...

=) Ja varje ålder har sin charm. Molly är vår sista bebis och jag har faktiskt förlikat mig med tanken att bebistiden nu snart är över. Tycker egentligen om den men känner att det kommer bli mysigt framöver när flickorna är lite äldre och vi kan hitta på mer saker som familj.

Vad härligt med tonårsbarn. Kan tänka mig att de tycker mamma är jobbig som försöker stoppa smulandet. Å jag som längtar efter att alla leksaker ska försvinna- menar du att det kommer bli en massa annan skit istället *suck* När ska jag någonsin få mitt kliniskt rena hem;)

Vad fin soffan var, så mysig modell. Och vad fina mailegkaniner och möbler du tagit in. Skulle kunna köpa alltihopa.
Ha det så gott!
Kram Ida

Anna sa...

Jättefin soffa! Förstår att du vill ha den mat-fri!!

Jodå...du kan önska att du hade en källare, men jag är avundsjuk för att du har en egen BUTIK!!:)
Kram Anna

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Mmmm...
Vilka härliga soffor du har där..
Förstår att Ingen Får Äta i dom. Super fina grytor.
Önskar dig en mysig Torsdag
Kramisar
Sus

Lönnergårds Anna sa...

Sitter här och kollar på din blogg. Ser att vi har köpt samma soffa, min är inte randig men ändå :)
Jag köpte 2 fåtöljer och en fotpall med.
Vi får inte heller äta i våra så vi lär väl vara lika gnälliga ;)
Jag är helnöjd med våra, inte bara en möbel utan en prydnad med .

Ha det gott så ses vi i butiken!
kram Anna