tisdag 3 januari 2012

REA!

Då är man på G igen! Efter en mysig och trevlig jul och nyårshelg är det dags att komma i gång. I morgon kommer gulliga Stina från Ib Laursen och ska visa mig allt fint inför vår och sommar. Ni ska veta att detta möte är förrenat med livsfara. En heldag i Ullared är rena barnleken i jämnförelse med ett möte med Stina, ekonomiskt sett. Men sååå trevligt! Jag har startat rean på webshopen, det kommer mer, i butiken är ni välkomna på torsdag 12-18, fredag 11-16 och lördag 11-16.


Varmt välkomna!






Ta hand om er!

4 kommentarer:

Ida sa...

Åhh vad kul att höra ifrån dig igen Katarina! =)

Ja du, här i vårt lilla samhälle finns det bara ngn enstaka lägenhet med högt tak och annorlunda planlösning. Den dagen som jag flyttar till lägenhet kommer det inte att ske här utan till en annan ort.

Kikade in i butiken och höll på att klicka hem en massa innan jag hejdade mig. Vad duktig du är på att plocka ut godbitarna till din butik. Fanns verkligen en massa fint! Ha det så gott i helgen.
Massa kramar Ida

Anna sa...

Tack!!
Vad GLAD jag blev för din kommentar! Det är sådant som gör att det är VÄRT allt slit!
En god fortsättning till dig också!
Kram Anna

katha´s kortmakeri sa...

Så mycket fint du erbjuder vill ha allt.
Kanske några av mina unika handgjorda alster är något för din butik?

Ha en fin kväll.
Kram Katha

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej Katarina
Kul att du kikade in.
Önskar dig ett riktigt härligt år
Kram Sus