onsdag 22 februari 2012

Svart på vitt..........

eller snarare vitt på grönt!
Det har hänt att man hör: "är inte det här lanliga en modefluga?" Här har ni beviset:

Nej lantligt är ingen "fluga", det är en livsstil. Jag är jag och jag kommer aldrig någonsin bli minimalistisk. Vi har kommit till en tid med ett mycket större utbud bara. Man måste ju inte vara gullig och romantisk för att vilja ha det lantligt. Där finns det ju en stor skillnad! Personligen vill jag gärna ha det lite gulligt och romantiskt men tycker det lite mer ruffiga är superfint också! Det gäller ju att hitta sin egen nisch! Vad/vem är du?!

Igår kom en pall med varor från Ib Laursen, ROLIGT! Nytt är bla mattallrikar, sockerskål och söt gräddkanna. Jag matar ut det i webbshopen under veckan! (Om jag slipper maginfluensan som Lillfia haft i ett par dar, BLÄ!)

Må så gott!

6 kommentarer:

Ida sa...

=) det låter som att vi tycker om samma typ av kläder. Jag tycker också att pasteller är skitfint, blir bara inte att jag klär mig i det så ofta. Är en riktig jeanstjej.

Jadu fika älskar jag med. Började när man var mammaledig med första barnet och sen har det inte slutat. Kämpar för att stå emot suget under veckorna, går inte så bra, men på helgerna brakar det loss=) Men visst är vi bra ändå=)

Vad mkt underbart du har tagit in i butiken. Jag har försett mig med ett köpstopp, inga pengar ut förrän lite kommit in. Tillverkar bokstäver just nu för att få lite pengar att handla inredning för. Är så trött på att mitt största intresse ska gå ut över familjen så nu försöker jag finansiera det själv. Det värsta är ju bara att jag redan har bestämt vad jag ska handla för dem innan de ens finns på kontot ;) Men så är det nog för oss inredningsnördar.

Vad smaskiga semlorna såg ut i inlägget under. Fick en sån härlig känsla av att kolla på bilderna. Du har verkligen blivit duktig på att fota!
OJ, finns så mkt som jag vill skriva men får nog runda av nu om du ska orka läsa.
Ha en underbar dag iaf, här är det solsken=)
Kram Ida

Annes vita rum sa...

Du har så mycket fint i din butik. Jag älskar Ib Laursens och dessa nya emaljgrytor som kommit. Helt underbara, fick se på f.b att man får 25 % på en vara, men vad ska man ta? ........

Unknown sa...

Hej Anne! Visst är grytorna från Ib helt ljuvliga! Erbjudandet på f.b gäller när du checkar in på Små Ting. Men det kommer fler erbjudanden snart som alla, även de som inte kan ta sig till butiken kan ta del av :-) Nu ska jag kolla in din blogg! :-) Må så gott!

Saras Smycken sa...

Tack för din fina kommentar i min blogg =) Jag ser fram emot att flytta till västkustens pärla , Halmstad. Och då får jag äntligen möjligheten att kika in i din underbara butik oftare! Ni har så mycket fint och precis i min stil! Kram Sara

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej vännen
Håller helt med dig
Roligt när det kommer nya saker
Önskar dig en mysig ny vecka
Och att du slipper magsjuka
Kramiz
Sus

Anette sa...

Hejsan ;)
Första gången jag är in här,måste bara få tala om vilken fin butik du har .
Har suttit och kikat lite ,gillar ju IB Laursen sååå mycke.
Lägger mej som följare hos dej så jag kan kika in igen;)
Ha en fin kväll.
Kramen Anette