torsdag 10 maj 2012

Tävling här på bloggen och Facebook!

Hej kära vänner! Här på bloggen harjag varit urusel på att uppdatera :( Men jag ska försöka bättra mig! Dygnet har för få timmar och när kvällen väl kommer så är man ju sååå trött zzzzzzzzzz! Har börjat äta järntabletter för bli lite piggare 100 i hb är tydligen inte optimalt :)
Nåväl, följer ni mig på Facebook/Små Ting? Gör gärna det, nu har jag en tävling där (och här på bloggen) vinsten är den här godingen:


Den här lampan är från Miljögården och är sååå läcker!
Det enda du behöver göra är: Gilla, dela och kommentera.
Vill du ha 2 lotter så gör du samma sak med din blogg:
Dela med dig och skriv en liten kommentar så jag hittar dig!
Tävlingen pågår till och med 15/5
Lycka till!

Kram på er och ta hand om er!

11 kommentarer:

Anette sa...

Prövar gärna lyckan :)
Läcker lampa.
Jag gillar och har delat på FB sen länkar jag på bloggen också;)
Håller tummarna hårt!!
Kram Anette

Anette sa...

Oj glömde de blir väl 2 lotter då ;)
Kram igen.
Anette

Anna sa...

Så snygg!! Jag tar 2 lotter och länkar i min blogg!
Kram Anna

Änglarum sa...

Hej!så klart man vill vara med! länkar på min blogg! så 2 lotter tack
kramiz Jessica

loftkroken sa...

Ååå jeg vil gjerne være med :)
Nydelig lampe ♥

Klem Bente

Hjärtruds Stuga sa...

Oj vilken fin lampa. Jag har gillat och delat på FB, länkat från min blogg också så det blir väl 2 lotter då.

Ha det gott

Kram Karin

Älskade pion sa...

Guuuud,höll ju på att missa denna fina utlottning,länkar från min blogg och gillar på fb.Kram ulrika

Linda kristinasson sa...

Åhh gud vilken läcker lampa, en sådan läcker bit skulle jag vilja ha hemma hos mig!! Hade passat som fisken i vattnet!! Saknar en lampa dessutom!! Man kan ju alltid hoppas på lite tur, ha en toppen bra dag!!

Alexandra sa...

hej hej! åh vilken dröm lampa du lottar ut! Jag vill jätte gärna vara med och tävla med 1 st lott! jag har gillat och delat på fb. Nu håller jag tummar och tår för att den ska bli min :)
kram
alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Eva Agnes sa...

Var det slut nu på tävlingen? Eller har jag en chans?
Undrar
Eva Agnes

Unknown sa...

Hej Eva Agnes! Kör på! Tävlingen håller på i några timmar till :)