fredag 25 maj 2012



Om min lilla mamma hade varit i livet i dag hade jag plockat en STOR bukett 
liljekonvaljer till henne till Mors dag, det gjorde jag alltid som liten För er som har 
lyckan att ha era mammor i livet vill jag påminna er om att krama dem lite extra på söndag  



 Min mamma dog när jag var 18 år i lungemfysem, 
en lungsjukdom som drabbar rökare…..


Kan tyvärr än idag känna ilska för att hon inte vann kriget mot cigaretterna. Jag miste min mamma och mina barn fick aldrig chansen all lära känna sin mormor….
(lite bitter idag, märks det? :-)

Ta hand om er!

1 kommentar:

emmashem sa...

Förstår hur du känner, jag har lyckan att ha min mamma kvar.stor styrkekram.
Jag har tävling hos mig där man kan vinna en av mina tegelpannor, kika in och var med om du vill:)
Önskar en fin fredag.
Kram Emma