söndag 7 oktober 2012

Nya härliga varor från Ib Laursen

Det här börjar bli lite pinsamt, jag är sååå kass på att blogga! Men jag är ju faktiskt mycket duktigare på att visa Små Ting på Facebook :-) Tyvärr har det hänt något den senaste veckan för inget jag skriver där syns på mina goa följares "vägg". Supertråkigt! Känns som den enda som läser mina inlägg är jag själv :-( Tills jag kommit underfund med vad eller varför det strular så (ni kanske vet?) Så får jag vara duktig och blogga! Jag vill ju så gärna visa upp vad jag fotade i fredags och vad som kommer ut i webbshopen under veckan:


Nya Mynte-färgen Vanilj har äntligen kommit!


En varm rosa på julkulorna har kommit!


Vacker liten hjärt-skål i fattigmanssilver.


Rött och grönt förstås!


Söta lyktor i fattigmanssilver.

Ta hand om er!
KRAM!!

Inga kommentarer: