lördag 23 augusti 2008

Händer i butiken!


Här får ni en liten tjuvkik på vad som händer i butiken. Ni som har varit här kan nog se skillnaden. Men här ska hända mer. Jag lägger in bilder efterhand. Inspirationen flödar.


Jag är sån där som älskar när hösten kommer. Känner att jag varvar ner då, alla sommarens måsten försvinner. Jag älskar klara soliga höstdagar då man kan gå i skogen och plocka kantareller, både gula och trattisar (det är så långt mina svampkunskaper sträcker sig).

Men jag älskar också (i lagom dos) regniga höstdagar då man tänder ljus,
kurar ihop sig och bara är. Underbart.
Bara vara?
Men där imellan ska man ju jobba, köra dottern till stallet, lämna, hämta på dagis,
städa, tvätta, laga mat, kolla sonen spela fotboll, vara lite social osv............

Vem försöker jag lura igentligen????????


Inga kommentarer: