tisdag 19 augusti 2008

Välkommen till min blogg!

Jaha, nu är man en bloggare. Jag smyger inte bara runt och kollar alla andras mysiga bloggar, nej nu är det upp till bevis.
Ni som inte vet så har jag haft min lilla butik på vår gård norr om Halmstad i två år nu. Min webbutik kom igång nu i sommar. Att starta företag är så roligt, att få göra något som man brinner för. Men jag brinner för min familj också. För jag har, helt ärligt, tre helt underbara barn,
på 5, 11 och 13 år.
Det kanske inte är så konstigt om man känner sig splittrad ibland?

2 kommentarer:

Helene sa...

Kul att du äntligen bloggar!!! Väntar på massa fina bilder!

Linusmamma sa...

Va kul att du bloggar! Den skall genast läggas in som en Favorit!
Tack för senast förresten - det var jättemysigt! Hoppas att mässan var till belåtenhet & att du hittade en massa fint till hösten/vintern/julen. Kram Anna