onsdag 20 maj 2009

Kundkväll

Nu känns det som den värsta chocken är över. Man har känt en sorg trots att sonen har mått bra. Kanske för att han är en väldigt trygg kille, lugn som en filbunke.
Det har hänt en del, även roliga saker. Förra veckan hade jag en kundkväll som blev jättebra, mysigt med god fika och mysiga kunder.


Leilas morotskaka blev klar favorit!

(Trots att min och Leilas kaka såg helt olika ut)



Jag är även färdig med mitt halsband. Blev rätt nöjd men spånar redan på andra lösningar.





Ha en skön helg!

2 kommentarer:

Ida sa...

Vad härligt att höra att det känns lite bättre!! Mysigt med kundkväll, vad fint du har det i butiken. Jag går bara runt och njuter i såna butiker.

Vad fint halsbandet blev, riktigt snyggt och vad kul det måste vara att veta att du gjort det själv.

Kram kram

Katarina sa...

Vad jättefint du har i butiken! Tråkigt att höra om din son, man blir så arg och ledsen när man läser det. Det är så dumt och onödigt så det är inte klokt! Skönt att höra att han mår bättre i alla fall. Ha en riktigt skön helg!
Kram Katarina