lördag 10 januari 2009

Det som berör!

Det finns ju saker i livet som berör, mer eller mindre. Som får en att stanna upp och begrunda livet. Att faktiskt inse att man ska njuta av det man har och det som är.
En sådan sak fann jag i höstas, en blogg. Den här bloggen tittar jag till lite då och då, och gråter floder varje gång! Det gör ont långt in i själen. Tro mig, den lämnar ingen oberörd!
Så sitter ni och bloggar lite nu, kika in på http://www.jagefrisk.blogg.se/ ni kan där även gå vidare till http://www.levaidag.blogg.se/ Förbered er med näsdukar i massor.

Madeleine som startade bloggen "jag e frisk"!

Njut av livet! Här och nu!

7 kommentarer:

Martina Andersson sa...

Hej hej
Nää fyy vad tårarna rinner jag kan inte mer än att hålla med dig att det satta sina spår!
kikar in här igen och beundrar ditt underbara hem och blogg!
Stolarna blev ju jätte söta !
Hoppas att din helg varit skön och rogivande ? Kram Tina

Martina Andersson sa...

hej igen blev ett extra inlägg till dig om stolarna men hoppas att du förstår att det inte va menat till dig kram Tina

Ida sa...

Hejsan! Vad kul att du kikat in hos mig. Jag är jättenöjd med grisarna och tycker inte att det blev så värst mkt strul. Ni löste det ju jättefint så fort ni bara kunde. Då är man definitivt inte rädd för att handla hos er igen. Kan inte mer än att hålla med om att bloggarna du länkar till berör. Så tragiskt men ändå så hoppfullt. Du har också en jättefin blogg. Kommer kika in här med framöver. Kram Ida

MiaMaria sa...

Hej!

God fort...

Tack för titten och hjärtligt välkommen åter....

Kikade in på en av bloggarna och visst berör den...Carpe Diem

HA´en bra vecka!
MiaMaria

Gårdsromantik sa...

Åh - jag som har så lätt till tårar.

Kram Maud

Vita små hjärtan sa...

Fina små detaljer du visar på din blogg. Första titten här. Ha de gott

Interiörboden sa...

Hej!
Och vilken fin blogg du har.
Och bloggarna du länkar till, berör verkligen!!
Man ska vara glad att man är frisk....

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra