onsdag 7 januari 2009

Mässtider!

Nu är det mässtider, det är sååå roligt. I måndags åkte jag en sväng till Köpenhamn för att se mässan där. Den var mycket mindre än vad jag trott, tur i oturen med tanke på att maken och vår äldsta dotter (Som överlyckligt följde med.) fick den stora äran att följa med. Men jag hade två st leverantörer som ställde ut, bla Madam Stoltz. Kan man minimera inköpen på Formex är det rätt skönt, det är så mycket ändå. Hjärnan går på högtryck och riskerar att koka över.
Det blev Zink, zink och åter zink, bla baljor och krukor. Jag beställde även 2 st olika diskställ som jag fått önskemål om.
Nu längtar jag verkligen till våren och jag hoppas innerligt att jag hittar mycket till växthuset!

Jag avslutar idag med att ge er ett litet smakprov på mitt nya badrum som NÄSTAN är helt färdigt. Nu väntar vi bara på att våran kran till vasken och våran rörmokare ska komma.

Frigolitlister i gamla hus är gudasänt!

I skarven mellan kakel och panel kommer våra duschdörrar!

Jag längtar!


Dimmer var ett krav!

Må så gott!

Inga kommentarer: