fredag 13 februari 2009

Skräckblandad förtjusning!

Det är så härligt och vansinnigt roligt varje gång det kommer nya varor. Jag blir som ett litet barn på julafton.
Samma strategi har jag när jag städar, jag kan inte låta bli att plocka med det roligaste,"pyntet". Villket resulterar i ett enda kaos.
En annan anledning att det blir kaos när det gället butiken är att den ligger på landet.
Små Ting´s varor står alltid helt ensamma längst in i lastbilen, i detta fall poståkeriet. Sent på eftermiddagen dök den upp. Vad får man göra då? Jo, nyfiken som man är så måste man ju se alla varor + allt måste ju in under tak innan kvällen. Det är där skräcken kommer in, eller stressen kanske jag ska kalla den. Så här såg det ut kl 19.00 i går kväll.
Jag kunde ju inte låta bli att börja sätta upp sakerna i mitt nya skåp som också kom sent på eftermiddagen


Det här blev ett Miljögården skåp



Blev det för "prydligt"?


Carpe Diem!

3 kommentarer:

Martina Andersson sa...

♥♥♥♥ Glad alla hjärtansdag ♥♥♥♥

Hej Min Underbara vän!

Är hos dig idag och skickar iväg en av världens största hjärta till dig! Den får du av mig för att du inspirera mig väldigt ofta och att jag är väldigt tacksam för det!
Njut nu av en dag som denna! Många härliga hälsningar från Tina

Vita små hjärtan sa...

Fint fint... Kram

Helene sa...

Vilket underbart skåp!!! Måste komma och kika på allt nytt...