tisdag 10 februari 2009

Tekniskt under!

WOW! Efter många om och men har jag fått en räknare att funka. Jag har inte en aning om hur men det spelar ju igentligen inte så stor roll.
Jag längtar så efter våren! Lite löjligt med tanke på att det bara är februari. Bara tanken på att känna vårens första värmande strålar får ju en nästan att bli gråtfärdig. Jag är ingen trädgårdsmänniska men på våren är det så mysigt att börja rota runt utomhus. Elda lite och försöka få trädgården välskött, eller kanske snarare lättskött. Trivsam och lättskött det är mina drömmars trädgård. Många krukor är bra, de slipper man rensa ogräs i. Fast nu när jag tänker efter så får jag mer rensa mördarsniglar. Hu, det kanske inte gör så mycket att våren låter vänta på sig lite?

Må gott och ta hand om er!

3 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Vilken liten söt plantering!!! Ha en bra dag...

Martina Andersson sa...

Hej på dig min vän!

Hoppas att allt är bra med dig och att du mår bra?
Kikar in här en sväng och njuter av all din inspiration! Va rädd om dig kram Tina

Martina Andersson sa...

Hej min vän! Kikar in hos dig och önskar dig och din familj en jätte härlig helg och påminner er om att njuta av alla hjärtans dag på lördag! Va rädd om dig massor av härliga hälsningar Tina